Siły Witalne - maksymalna ilość obrażeń, jaką jest w stanie znieść postać.
Energia - maksymalna ilość punktów technik, jaką jest w stanie użyć postać. Wykorzystywana przez fizyczne umiejętności.
Mana - maksymalna ilość punktów magii, jaką jest w stanie użyć postać. Wykorzystywana przez magiczne umiejętności.
Siła Fizyczna - teoretyczna wartość obrażeń fizycznych, które zostaną zadane przeciwnikowi.
Odporność - teoretyczna wartość obrażeń, które może zatrzymać postać bez utraty Sił Witalnych.
Inteligencja - teoretyczna wartość obrażeń od magii, które zostaną zadane przeciwnikowi.
Szybkość - czynnik wpływający na kolejność i częstotliwość kolejki podczas bitwy.
Energia - maksymalna ilość punktów technik, jaką jest w stanie użyć postać. Wykorzystywana przez fizyczne umiejętności.
Mana - maksymalna ilość punktów magii, jaką jest w stanie użyć postać. Wykorzystywana przez magiczne umiejętności.
Siła Fizyczna - teoretyczna wartość obrażeń fizycznych, które zostaną zadane przeciwnikowi.
Odporność - teoretyczna wartość obrażeń, które może zatrzymać postać bez utraty Sił Witalnych.
Inteligencja - teoretyczna wartość obrażeń od magii, które zostaną zadane przeciwnikowi.
Szybkość - czynnik wpływający na kolejność i częstotliwość kolejki podczas bitwy.